De ce sa alegi sala de evenimente Club Art din Baile Felix?
Club Art este singura sală tip amfiteatru din județul Bihor beneficiază de o capacitate minimă de 200 de persoane.
Aceasta face parte din topul celor mai frumoase săli de evenimente din zona orașului Oradea, fiind concepută într-un stil clasic, capabilă să găzduiască aproape orice tip de eveniment. De asemenea sală este dotată cu grupuri sanitare separate, bar, spațiu pentru candy bar, terasă pentru fumători în partea de sus a sălii și terasa din partea de jos care are și un loc amenajat pentru poze, ringul de dans fiind de 100 mp.
De asemenea, sala noastră de evenimente este echipată cu lumini ambientale și proiecție video, iar parcarea pentru invitați este inclusă în prețul inițial al evenimentului.
Suportul nostru pentru organizarea unui eveniment include și alegerea unui dj sau a unei formații, patiseria, prajiturile si candy bar-ul.
In concluzie, sala de evenimente Club Art este locul ideal pentru a organiza evenimentele importante din viata ta, precum nunta, botez, aniversare sau majorat.
Pentru a organiza un eveniment de neuitat, este necesar un cadru special, rafinat si plin de eleganta.
Sala noastra de evenimente imbina toate aceste calitati intr-un spatiu creat cu o atentie speciala pentru fiecare detaliu, cu deosebita eleganta si bun gust.
Pentru mai multe informații ne poți contacta la unul din următoarele numere de telefon 0745 593 442 (Claudiu), 0754 608 006 (Sebi) sau în locație, pe Str. Primăverii nr. 47, Băile Felix, (vezi harta), la doar 6 kilometri de Oradea.
Ce beneficii iti ofera sala de evenimente Club Art?
Vrei sa organizezi o nunta, un botez, o zi de nastere sau un eveniment privat?
Vom fi alaturi de tine pe tot parcursul drumului!
servicii de tip All-Inclusive;
capacitate de pana la 250 de locuri;
bar complet utilat;
scena & ring de dans;
sistem de lumini pentru ringul de dans;
lumina de ambient;
proiectoare de ultima generatie;
sistem de climatizare;
parcare privata pentru invitati;
Misiunea noastra
Misiunea noastră este să devenim partenerul de încredere al clienților noștri în organizarea evenimentelor lor de vis. Ne străduim să oferim un mediu prietenos, elegant și flexibil, care să se adapteze nevoilor și viziunilor unice ale fiecărui eveniment. Cu o atenție deosebită la detalii și servicii personalizate, ne angajăm să creăm experiențe extraordinare pentru fiecare ocazie.
Intrebari frecvente despre sala de evenimente Club Art
Descoperă cele mai comune intrebari pe care ni le pun cei care isi organizeaza evenimentele la Club Art.
1. Ce capacitate are sala de evenimente Club Art?
Sala de evenimente are o capacitate minimă de 200 de persoane și poate găzdui până la 250 de locuri.
2. Ce facilități oferă sala de evenimente?
Sala dispune de grupuri sanitare separate, bar complet utilat, spațiu pentru candy bar, terasă pentru fumători, loc amenajat pentru poze, scenă, ring de dans de 100 mp, sistem de lumini ambientale și proiecție video.
3. Ce tipuri de evenimente se pot organiza la Club Art?
La Club Art se pot organiza nunți, botezuri, zile de naștere, majorate și alte evenimente private.
4. Există servicii de catering sau opțiuni de meniuri personalizate?
Da, Club Art oferă servicii de catering, inclusiv patiserie, prăjituri și candy bar.
5. Este disponibilă parcare pentru invitați?
Da, parcarea privată pentru invitați este inclusă în prețul inițial al evenimentului.
6. Cum pot rezerva sala de evenimente?
Pentru rezervări, puteți contacta Club Art la numerele de telefon 0745 593 442 (Claudiu) sau 0754 608 006 (Sebi) sau vizita locația pe Str. Primăverii nr. 47, Băile Felix.
7. Oferiți reduceri pentru anumite categorii de clienți?
Da, membrii IPA și familiile lor beneficiază de un discount între 5% și 10% pentru evenimentele private.
Unde se află sala de evenimente Club Art?
Strada Primăverii nr. 26, Băile Felix, Bihor este adresa unde se află sala noastra de evenimente, fiind în aceeași locație în care este și renumitul nostru restaurant, la doar 6 km de Oradea! Pentru o experiență rapidă de navigare accesează harta.