De ce sa alegi sala de evenimente Club Art din Baile Felix?

Club Art este singura sală tip amfiteatru din județul Bihor beneficiază de o capacitate minimă de 200 de persoane.

Aceasta face parte din topul celor mai frumoase săli de evenimente din zona orașului Oradea, fiind concepută într-un stil clasic, capabilă să găzduiască aproape orice tip de eveniment. De asemenea sală este dotată cu grupuri sanitare separate, bar, spațiu pentru candy bar, terasă pentru fumători în partea de sus a sălii și terasa din partea de jos care are și un loc amenajat pentru poze, ringul de dans fiind de 100 mp.

De asemenea, sala noastră de evenimente este echipată cu lumini ambientale și proiecție video, iar parcarea pentru invitați este inclusă în prețul inițial al evenimentului.

Suportul nostru pentru organizarea unui eveniment include și alegerea unui dj sau a unei formații, patiseria, prajiturile si candy bar-ul.

In concluzie, sala de evenimente Club Art este locul ideal pentru a organiza evenimentele importante din viata ta, precum nunta, botez, aniversare sau majorat.

Pentru a organiza un eveniment de neuitat, este necesar un cadru special, rafinat si plin de eleganta.

Sala noastra de evenimente imbina toate aceste calitati intr-un spatiu creat cu o atentie speciala pentru fiecare detaliu, cu deosebita eleganta si bun gust.

Pentru mai multe informații ne poți contacta la unul din următoarele numere de telefon 0745 593 442 (Claudiu), 0754 608 006 (Sebi) sau în locație, pe Str. Primăverii nr. 47, Băile Felix, (vezi harta), la doar 6 kilometri de Oradea.

Serviciile pe care Club Art ti le pune la dispozitie in Baile Felix

Vrei sa organizezi o nunta, un botez, o zi de nastere sau un eveniment privat?

Vom fi alaturi de tine pe tot parcursul drumului!

  • servicii de tip All-Inclusive;

  • capacitate de pana la 250 de locuri;

  • bar complet utilat;

  • scena & ring de dans;

  • sistem de lumini pentru ringul de dans;

  • lumina de ambient;

  • proiectoare de ultima generatie;

  • sistem de climatizare;

  • parcare privata pentru invitati;

CONSULTANTA EVENIMENTE

Misiunea noastra

Misiunea noastră este să devenim partenerul de încredere al clienților noștri în organizarea evenimentelor lor de vis. Ne străduim să oferim un mediu prietenos, elegant și flexibil, care să se adapteze nevoilor și viziunilor unice ale fiecărui eveniment. Cu o atenție deosebită la detalii și servicii personalizate, ne angajăm să creăm experiențe extraordinare pentru fiecare ocazie.

OFERTA SPECIALA

Membrii IPA si familiile lor beneficiaza de un discount cuprins intre 5% – 10% pentru evenimentele private (nunti, botezuri, majorate).

SUNA UN CONSULTANT
VREI SA IEI LEGATURA CU NOI?
CONTACTEAZA-NE

Indiferent ca vrei sa faci o rezervare, sa-ti livram meniurile preferate acasa/la birou sau ai nevoie de mai multe informatii despre sala de evenimente, consultantii nostri iti stau la dispozitie.

DATE DE CONTACT